ONCE biblioteca da Fundación nenos, Ir a inicioContos que contaxian ilusion

Accesibilidade

O obxectivo de bibliotecainfantil.fundaciononce.es é que todas as persoas, independentemente de ter unha discapacidade, da idade ou de acceder á web dende tecnoloxías pouco convencionais, poidan navegar polas páxinas deste sitio web sen atopar dificultades de acceso.

Para iso, o desenvolvemento de bibliotecainfantil.fundaciononce.es baseouse no cumprimento das Pautas de Accesibilidade ao Contido na Web 2.0 establecidas polo W3C (Consorcio da World Wide Web).

Algunhas das funcionalidades implantadas na biblioteca infantil para permitirlle acceder a todos os contidos da web con maior facilidade son:

• As características visuais do portal (tipo de letra, cor de fonte e fondo, etc.) defínense mediante a folla de estilos para que o usuario poida axustar o texto ás súas preferencias.
  • Os tamaños das fontes definíronse con unidades relativas para que poida ampliar ou diminuír o tamaño da fonte dende as opcións do navegador.
  • Se un usuario accede á biblioteca cun navegador que non soporta folla de estilos, non suporá unha dificultade, xa que de igual maneira pódese acceder a todos os contidos coa CSS desactivada.
  • As páxinas teñen unha estrutura clara tanto para o usuario que pode ver todo o contido, como para o que le a información cun lector de pantalla, usuarios que desactivan a folla de estilos, etc. Baixo este obxectivo definíronse, mediante o código HTML, os encabezados de sección, as listas e todos os elementos que axudan á comprensión xeral do sitio web.
  • O código HTML e CSS empregado axústase ás gramáticas formais para garantir a correcta visualización dos contidos en distintos navegadores.
  • Logo de certificación de conformidade co W3C nivel AA
  • Logotipo Acreditación Valid XHTML 1.0 Transitional