ONCE Fundazioak haurrentzako liburutegia, gora joanIlusioa zabaltzen duten ipuinak

irisgarritasuna

Bibliotecainfantil.fundaciononce.es webgunearen helburua da pertsona guztiak webgune honetako orrietatik inolako zailtasunik gabe nabigatu ahal izatea, desgaitasunen bat badute ere eta adina eta erabilitako teknologiak edozein direla ere.

Horretarako, bibliotecainfantil.fundaciononce.es gunea garatzean, 2.0 Webguneetako Edukien Irisgarritasun Jarraibideak bete dira, W3Ck ezarritakoak (World Wide Web Partzuergoa).

Haur-liburutegiko funtzionalitateetako batzuek aukera ematen dute webguneko edukiak errazago atzitzeko, esaterako:

• Atariaren ikusizko ezaugarriak (letra-mota, kolorea eta hondoa, etab.) estilo-orriaren bitartez alda daitezke, erabiltzaileak haren lehentasunetara egoki ditzan.
  • Letren tamainak unitate erlatiboekin ezarri dira, nabigatzailearen aukeren bidez tamaina handitu edo txikitu ahal izateko.
  • Erabiltzaile batek estilo-orriak onartzen ez dituen nabigatzaile bat erabiltzen badu ere, ez da hori zailtasun bat izango. Izan ere, CSS desgaituta, eduki guztiak ikus ditzake.
  • Orriek egitura argia daukate, erabiltzaileak eduki osoa ikus dezan, pantaila-irakurgai bat darabiltenek informazioa irakur dezaten, estilo-orria desgaitu behar dutenentzat, etab. Horretarako, HTML kode bidez zehaztu dira atalen izenburuak, zerrendak eta orokorrean webgunea ulertzen laguntzen duten elementu guztiak.
  • Erabilitako HTML eta CSS kodeak gramatika formaletara egokitzen dira, edukiak nabigatzaile desberdinetan ondo ikus daitezen.
  • Jarraibide w3c AA maila betetzen direla ziurtatzea logotipoa
  • Egiaztatze logo honek XHTML 1.0 Transitional